logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۹۷۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

همه مدارس استان زنجان از فردا فعال هستند

همه-مدارس-استان-زنجان-از-فردا-فعال-هستند-
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فعالیت مدارس با پایان تعطیلات نوروزی گفت: با توجه به اینکه امروز آخرین روز از تعطیلات نوروزی مدارس است از فردا فعالیت مدارس به صورت حضوری و طبق روال عادی خواهد بود.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با موج رسا;  با بیان اینکه ضمن تشکر از تمامی معلمان پر تلاش استان، که با مجاهدت‌های خویش، یاریگر خادمان خود در ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق هستند اظهار کرد: امیدواریم با همراهی اولیا، دانش آموزان و معلمان عزیز، اولین روز تحصیلی سال ۱۴۰۲، توأم با شور و نشاط و برکت برای دانش آموزان عزیز باشد و انشالله چرخه تعلیم و تربیت همراه با بهار قرآن و بهار طبیعت در فضای اصلی خود پیگیری شود.

وی با اشاره به تغییر ساعت فعالیت مدارس در ماه مبارک رمضان و با توجه به اینکه آغاز فعالیت مدارس در سال ۱۴۰۲ با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن تلاقی یافته است؛ عنوان کرد: شروع فعالیت مدارس تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: از اولیای محترم خواهشمندیم تا تدابیر لازم برای حضور به موقع دانش آموزان در مدارس را بیندیشند.

وی ادامه داد: البته لازم به ذکر است که با تلاش‌های انجمن اولیا و کادر اجرایی مدارس هماهنگی‌های لازم با سرویس‌های ایاب و ذهاب آموزشگاه‌ها نیز به عمل آمده است.

وی ابراز کرد: زنگ اول مدارس از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد اما قبل از آن برنامه‌های متنوعی به صلاحدید مدیریت مدارس در قالب صبحگاه در مدارس پیگیری خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: بعد از اتمام ماه مبارک رمضان نیز فعالیت مدارس طبق ساعات جدیدی که اعلام و به مدارس و دانش آموزان ابلاغ خواهد شد، پیگیری می‌شود.

وی در پایان با اشاره به حضور سه ماهه دانش آموزان در مدارس تا پایان سال تحصیلی گفت: امیدواریم با حضور پر نشاط دانش آموزان در مدارس شاهد بهره‌مندی حداکثری آنان از مباحث تعلیم و تربیتی در سه ماه باقی مانده سال تحصیلی باشیم و دانش آموزان با آمادگی کامل در امتحانات پایانی نیم سال دوم شرکت کنند و آینده خوبی برای خود و جامعه ایران عزیزمان رقم بزنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر